LanguageGlobal: he-IL, Page.Culture: Hebrew (Israel), Page.UICulture: Hebrew (Israel) he-IL

זמן ההפלגה מחיפה לקפריסין מפורסם לפי לו"ז ההפלגה הנבחרת. נא להכנס ללוח ההפלגות ולבחור הפלגה וניתן לראות את לו"ז ההפלגה באתר כולל שעת יציאה מחיפה ושעת הגעה ליעד.

 

מלחמת חרבות ברזל – עדכון

 

בהתאם להנחיות רשויות הבטחון ופיקוד העורף פעילות ההפלגות הועברה ליציאות וחזרות מנמל אשדוד (במקום נמל חיפה).

במידה ויהיו שינויים מהוראות אלו, נעדכן את מזמיני ההפלגה באופן פרטני.

נמל אשדוד פרטים נוספים

 

 

  • סיורי חוף במדינות היעד

  • משקאות ברים
  • טיפולי ספא, סלון יופי
  • שירותים נוספים: WIFI, כביסה/גיהוץ, מסעדה איטלקית, פינוקים לימי הולדת ולכל אירוע משמח ועוד...

קיימים ארבעה חדרי אירוח באונייה המותאים לנכים המתניידים עם כיסא גלגלים.

חדרי דלוקס עם חלון בקומה 7 - החדרים מאובזרים במעקים, בשירותים ובמקלחת.
החדרים מיועדים לשלושה אורחים בלבד. החדר מגיע עם שתי מיטות נפרדות ומיטה אחת עליונה.

 

 

 

הפלגות נופש מחיפה:

כל ההפלגות יוצאות מנמל חיפה (שער 5). כתובת הנמל: העצמאות 65, חיפה.

תחנת הרכבת - מרכז השמונה צמודה לטרמינל (מרחק של כ- 100 מטר), לוח זמנים ופרטים נוספים ניתן לראות באתר של רכבת ישראל. 

באחריות הנוסעים לוודא ברכבת ישראל, כי במועד ההפלגה, קיימת פעילות סדירה של רכבות לתחנת חיפה-מרכז השמונה.

תחנות אוטובוס (מטרונית) – קו 1 או 2 ממרכזית המפרץ או מרכזית חוף הכרמל.

 

חובה להגיע לנמל חיפה עפ"י הנמסר בעת ביצוע ההזמנה וכפי שמופיע בכרטיס ההפלגה ללא התייחסות לשעת יציאת ההפלגה

איחור עלול לגרום לאי עלייתכם לאנייה. כמו כן, נוסע אשר יגיע באיחור להפלגה ולא יורשה להעלות לאונייה יחויב בסכום ההפלגה המלא.

קיימים מספר חניונים בתשלום בקרבת הנמל, במידה והנכם מעוניינים להגיע עם הרכב אנו ממליצים ליצור קשר עם חניונים אלו באופן עצמאי מראש, על מנת לקבל פרטים עדכניים.

אין הגבלת משקל כבודה לנוסעים.

עפ"י נהלי בטחון אסורה העלאת נוזלים לאונייה למעט מוצרי היגיינה כגון: סבון, שמפו, בושם וכדומה באריזתם המקורית.

ניתן להעלות מוצרי מזון (שאינם נוזלים) אל תוך האונייה.

האוכל, מוצרי המזון והמטבחים באוניית הקראון איריס בחבילות קרוז הינם בהכשר ובפיקוח מטעם הרב יצחק דיין, הרב הראשי לקהילת יהודי סלוניקי.

 

את התשלום באתר האינטרנט ניתן לבצע מכרטיס אשראי אחד בלבד. במידה ואתם מעוניינים לשלם עבור חבילות קרוז מכמה כרטיסים שונים עליכם לבצע את ההזמנה דרך המוקד הטלפוני בטלפון 8288*. חשוב לציין כי הזמנה טלפונית היא ללא הנחה הניתנת באתר.

 

בעת ביצוע הזמנת אינטרנט ניתן להזין פרטי הדרכון הישן (יש צורך לשנות לתוקף שעולה על תאריך ביצוע העסקה) ולאחר מכן, לעדכן את פרטי הדרכון באזור אישי

חשוב מאוד לדעת כי חלה החובה על כל נוסע להיות מצויד בדרכון בתוקף. נוסע אשר יגיע להפלגה עם דרכון פג תוקף/מושחת לא יורשה לעלות להפלגה ויחויב בעלות מלאה של ההפלגה.

לבעלי דרכון ישראלי בתוקף אין צורך בויזה.

על כל אזרח בעל דרכון זר או בעל תעודת מעבר, מוטלת החובה לוודא אם יש צורך בהנפקת ויזה. נוסע אשר יגיע להפלגה ללא אשרת כניסה למדינת היעד אינו יורשה לעלות להפלגה ויחויב בעלות מלאה של ההפלגה ולא יהיה זכאי לפיצוי או החזר כספי כלשהו.

חברת מנו ספנות אינה מטפלת באשרות כניסה או בהנפקות ויזה.

לקבלת מידע מתאים בנוגע למתן ויזה ואשרות כניסה ניתן לקבל בשגרירויות מדינות היעד.

אנו מחייבים את כל מפליג לדאוג לבטח את עצמו בביטוח נסיעות לחו"ל המכסה נזקי גוף והוצאות קורונה, וממליצים לערוך ביטוח המכסה את ביטול נסיעה ונזקים למטען.

 

ניתן לרכוש חבילות שתייה באונייה בלבד ובמחירים שונים:

* המחירים ניתנים לשינוי מעת לעת.

*החבילות נרכשות באוניה בלבד.

אישה בהריון מחויבת בביטוח נסיעות לחו"ל. אישה בהריון אשר תגיע להפלגה ללא פוליסת ביטוח מתאימה,
אינה תורשה לעלות להפלגה ותהיה מחויבת בעלות מלאה של ההפלגה. אנו ממליצים להתייעץ עם רופא בנוגע לחופשה בתקופת הריון.

נוסע מתחת לגיל 18 רשאי להפליג בליווי מבוגר (מעל גיל 18) ובאישור הורים.

צוות האונייה עושה את מירב המאמצים על מנת להעניק לכם את השירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כהערכה על מאמציו וכנהוג בתחום השירות,
יתווסף באופן אוטומטי לחשבון הלקוח באונייה, תשר (טיפ) בסך €5 לנוסע ללילה. הלקוח רשאי לשנות את סכום התשר בסוף ההפלגה בדלפק הקבלה.

לא קיים CHANGE באונייה, מומלץ להגיע לאונייה עם סוג המטבע המתאים למדינת היעד.

במהלך ההפלגה נמצא רופא כללי באונייה (השירות בתשלום).

לעיתים, במקרים חריגים, מסיבות שאינן בשליטת חברת מנו ספנות, בין השאר בשל כוח עליון, תאלץ החברה לשנות את מסלולי ההפלגה,
הנמלים אותן תפקוד האוניה או את משך השהות בנמלים וזאת במהלך ההפלגה.

שינוי תאריך הפלגה כרוך בדמי ביטול לפי מדיניות הביטול של מנו ספנות בע''מ ובכפוף לחוק הגנת הצרכן.

גודל החדרים הינם כ – 10 עד 13 מ"ר, חדרי הסוויטות באונייה הינם כ – 13 עד 37 מ"ר.

הפלגה בחדר עם חלון מעניק לכם נוף לים ומכניס אור יום. שהות בחדר עם חלון תשדרג לכם את חווית השייט.

החלון אינו ניתן לפתיחה. כמו כן קיים מיזוג אוויר בכל חדרי האונייה.

במידה ואתם מעוניינים במיקום מסוים של החדר (אחורית האוניה/מרכז/קדמת האוניה, בהתאם לקטגוריה נבחרת), אנא בחרו שירות זה במהלך ביצוע ההזמנה.
דמי שריון מקום שמור לחדר הינו5€  ללילה לחדר.

על מנת להעניק לכם חווית שייט רגועה ומושלמת אנו מציעים חבילת התינוקות המיוחדת, במסגרת החבילה אנו נדאג לציוד היקפי,
הכולל מיטת תינוק, מגבות ושמפו, תפריט אוכל מיוחד לתינוקות.

* השירות ניתן למפליגים בחדרי דלוקס עם חלון בסיפונים 3 ו - 4 ובחדרי סוויטות בקומה 9 (מספר החדרים מוגבל).

* תינוק מוגדר כנוסע בחדר שגילו לא עולה על שנתיים ביום ההפלגה ותמחורו בדומה לנוסע רגיל.

ביטול הפלגה ודמי ביטול:

על פי חוק הגנת הצרכן תשמ"א - 1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א - 2010:

בכל מקרה של ביטול יחויב הלקוח בדמי ביטול לפי תאריך הביטול ומועד הרכישה. תאריך הביטול יחושב לפי המועד בו נתקבל הביטול בכתב (בפקס, דואר או אימייל במשרדי מנו ספנות בע”מ).

אם הביטול התבצע תוך 14 ימים קלנדריים (בעסקת מכר מרחוק לאדם בעל מוגבלויות, אזרח ותיק או עולה חדש - תוך ארבעה חודשים) מיום ביצוע העסקה או מיום 
שליחת מסמך הגילוי ע''י מנו ספנות בע''מ (לפי המאוחר מביניהם), ובלבד שנותרו לפחות 7 ימים שאינם ימי מנוחה טרם מועד ההפלגה - דמי הביטול הינם 100 ₪ או 5%, לנוסע, לפי הנמוך מביניהם.

בכל מקרה אחר:

     

  • ביטול מעל 30 ימי עסקים לפני מועד ההפלגה
  • 25% ממחיר החבילה.
  • ביטול בין 19-30 ימי עסקים לפני מועד ההפלגה - 35% ממחיר החבילה.
  • ביטול בין 8-18 ימי עסקים לפני מועד ההפלגה - 50% ממחיר החבילה.
  • ביטול במהלך 7 ימי עסקים לפני מועד ההפלגה - 100% דמי ביטול.
  • במקרה של שינוי מועד ההפלגה ע''י הנוסע ו/או החלפת נוסע בנוסע אחר, יחולו דמי הביטול.
  • חברת מנו ספנות בע''מ ממליצה לנוסעים לרכוש ביטוח לנוסעים לחו”ל, ולוודא במועד הרכישה כי הביטוח מכסה את ביטול הנסיעה, נזקים למטען ונזקי גוף.
  • חברת מנו בע"מ לא תישא בעלויות הוצאות רפואיות או אחרות (פינוי ו/או בדיקות וטיפולים בבי"ח מקומי וכד').
  • חברת מנו ספנות בע"מ אינה אחראית לאי הגעתם או איחורם של אורחים להפלגה, בין אם מסיבות רפואיות ובין אם מכל סיבה אחרת.
  • בכל מקרה של ביטול, יוחזר הסכום ששולם עבור ההזמנה, בניכוי דמי הביטול, בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על הביטול.
  • ביצוע הפלגה תלוי במספר הנרשמים.
  • למנו ספנות בע"מ או לבעלי האנייה, הזכות הבלעדית לבטל הפלגה או הפלגות או לשנות את מסלולם או את משך השהות בנמלים משיקולים תפעוליים, טכניים ואחרים .הודעה מתאימה תימסר לנוסעים עם היוודע דבר הביטול/שינוי. במקרה של ביטול ההפלגה יוחזרו ללקוח כל הסכומים ששולמו על ידו למנו ספנות בע"מ ללא תשלום נוסף מעבר לתשלום שבוצע על-ידי הנוסע/לקוח. במקרה של ביטול ההפלגה כתוצאה מאירוע שהוא חיצוני לפעילות החברה כמו מלחמה, מגיפה וכיו"ב, הסכומים ששולמו עבור ההפלגה המבוטלת, יעמדו לרשות הלקוח עבור הפלגה בעתיד או יתאפשר ביטול בהתאם לתקנון – ביטול ההפלגה בכפוף לדמי ביטול.

·        במקרה של שינוי מועד ההפלגה ע''י הנוסע ו/או החלפת נוסע בנוסע אחר, יחולו דמי הביטול.

·        חברת מנו ספנות בע''מ ממליצה לנוסעים לרכוש ביטוח לנוסעים לחו”ל, ולוודא במועד הרכישה כי הביטוח מכסה ביטול הנסיעה, נזקים למטען ונזקי גוף.

·        בכל מקרה של ביטול, יוחזר הסכום ששולם עבור ההזמנה, בניכוי דמי הביטול, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול.

·        יובהר כי ההחזר הכספי יחושב לפי שער האירו כפי שהיה ביום ביצוע העסקה.

·        ביצוע הפלגה תלוי למספר הנרשמים.

·        למנו ספנות בע"מ או לבעלי האונייה, הזכות הבלעדית לבטל הפלגה או הפלגות או לשנות את מסלולם או את משך השהות בנמלים משיקולים תפעוליים, טכניים ואחרים .
         הודעה מתאימה תימסר לנוסעים עם היוודע דבר הביטול. במקרה כזה, יוחזרו ללקוח כל הסכומים ששולמו על ידו למנו ספנות בע"מ ללא תשלום נוסף מעבר לתשלום שבוצע על-ידי הנוסע/לקוח.

ניתן לרכוש בקבלת האוניה חבילות גלישה WIFI במחירים שונים:

חבילuת גלישה:
לשימוש בכל האתרים.
1.5 ג"ב  = סה"כ 19 יורו
3 ג"ב  = סה"כ 36 יורו
5 ג"ב = סה"כ 58 יורו
10 ג"ב  = סה"כ 109 יורו
המחירים הם עבור מכשיר נייד אחד.
  * לא יינתן החזר כספי עקב שימוש חלקי בחבילה 

* המחירים ניתנים לשינוי מעת לעת.

* החבילות משתנות מעת לעת. 
*החבילה פעילה ברחבי האוניה בלבד.

אם תקנו חבילת חו"ל מחברת סלולר בארץ, החבילה לא תעבוד לכם בלב ים, אלא רק בעגינה בארצות היעד.
חבילת האינטרנט של הספינה תעבוד גם בלב ים, וגם בזמני העגינה בנמל (ברחבי שטח האוניה בלבד) .

*  מדובר באינטרנט לוויני - יתכנו שיבושים בקליטה אשר נגרמים על ידי גורם חיצוני

קרוז

תכנן את ההפלגה שלך

חפש בין כל ההפלגות המדהימות ומצא לך את החופשה המושלמת

חייגו אלינו עכשיו
*8288
ql
שעות פתיחה
סניף חיפה:
א' עד ה': 17:00 - 8:00
ו': 13:00 - 8:00
סניף תל אביב:
א' עד ה': 19:00 - 9:00
ו': 08:00 - 13:00