קיימים שני חדרי אירוח באונייה המותאים לנכים המתניידים עם כיסא גלגלים.

* חדר סטנדרט בלי חלון בקומה 2 - פתח דלת הכניסה רחב (90 ס"מ). כמו כן, החדר מאובזר במעקים בשירותים ובמקלחת.
החדר מיועד לשני אורחים בלבד. החדר מגיע עם מיטה מעל מיטה (מיטת קומותיים).

* חדר פרימיום בלי חלון בקומה 2 - פתח דלת הכניסה רחב (90 ס"מ). כמו כן החדר מאובזר במעקים בשירותים ובמקלחת.
החדר מיועד לשני אורחים בעלי מוגבלות בניידות. החדר מגיע עם שתי מיטות נפרדות.

 

 

  • פנסיון מלא של 3 ארוחות ביום
  • בידור ומופעים מדי ערב
  • שימוש במתקני האונייה: בריכות, ג'קוזי, חדר כושר, חדר תפילות
  • סיורי חוף במדינות היעד
  • משקאות ברים
  • טיפולי ספא, סלון יופי
  • שירותים נוספים: WIFI, כביסה/גיהוץ, מסעדה איטלקית, פינוקים לימי הולדת ולכל אירוע משמח ועוד...

כל ההפלגות יוצאות מנמל חיפה (שער 5). כתובת הנמל: העצמאות 65, חיפה.

תחנת הרכבת - מרכז השמונה צמודה לטרמינל (מרחק של כ- 100 מטר), לוח זמנים ופרטים נוספים ניתן לראות באתר של רכבת ישראל.

תחנות אוטובוס (מטרונית) – קו 1 או 2 ממרכזית המפרץ או מרכזית חוף הכרמל.

חובה להגיע לנמל חיפה לפחות 3 שעות לפני שעת ההפלגה.

איחור עלול לגרום לאי עלייתכם לאנייה. כמו כן, נוסע אשר יגיע באיחור להפלגה ולא יורשה להעלות לאונייה יחויב בסכום ההפלגה המלא.

קיימים מספר חניונים בתשלום בקרבת הנמל, במידה והנכם מעוניינים להגיע עם הרכב אנו ממליצים ליצור קשר עם חניונים אלו באופן עצמאי מראש, על מנת לקבל פרטים עדכניים.

אין הגבלת משקל כבודה לנוסעים.

עפ"י נהלי בטחון אסורה העלאת נוזלים לאונייה למעט מוצרי היגיינה כגון: סבון, שמפו, בושם וכדומה באריזתם המקורית.

ניתן להעלות מוצרי מזון (שאינם נוזלים) אל תוך האונייה.

האוכל, מוצרי המזון והמטבחים באוניית הגולדן איריס הינם בהכשר ובפיקוח מטעם הרב יצחק דיין, הרב הראשי לקהילת יהודי ג'נבה.

את התשלום באתר האינטרנט ניתן לבצע מכרטיס אשראי אחד בלבד. במידה ואתם מעוניינים לשלם מכמה כרטיסים שונים עליכם לבצע את ההזמנה דרך המוקד הטלפוני בטלפון 8288*. חשוב לציין כי הזמנה טלפונית היא ללא הנחה הניתנת באתר.

 

בעת ביצוע הזמנת אינטרנט ניתן להזין פרטי הדרכון הישן (יש צורך לשנות לתוקף שעולה על תאריך ביצוע העסקה) ולאחר מכן, לעדכן את פרטי הדרכון באזור אישי

חשוב מאוד לדעת כי חלה החובה על כל נוסע להיות מצויד בדרכון בתוקף. נוסע אשר יגיע להפלגה עם דרכון פג תוקף לא יורשה לעלות להפלגה ויחויב בעלות מלאה של ההפלגה.

לבעלי דרכון ישראלי בתוקף אין צורך בויזה.

על כל אזרח בעל דרכון זר או בעל תעודת מעבר, מוטלת החובה לוודא אם יש צורך בהנפקת ויזה. נוסע אשר יגיע להפלגה ללא אשרת כניסה למדינת היעד אינו יורשה לעלות להפלגה ויחויב בעלות מלאה של ההפלגה ולא יהיה זכאי לפיצוי או החזר כספי כלשהו.

חברת מנו ספנות אינה מטפלת באשרות כניסה או בהנפקות ויזה.

לקבלת מידע מתאים בנוגע למתן ויזה ואשרות כניסה ניתן לקבל בשגרירויות מדינות היעד.

אנו ממליצים לכל מפליג לדאוג לבטח את עצמו בביטוח נסיעות לחו"ל המכסה ביטול נסיעה, נזקי גוף ומטען.

אישה בהריון - אישה בהריון מחויבת בביטוח נסיעות לחו"ל. אישה בהריון אשר תגיע להפלגה ללא פוליסת ביטוח מתאימה, אינה תורשה לעלות להפלגה ותהיה מחויבת בעלות מלאה של ההפלגה. אנו ממליצים להתייעץ עם רופא בנוגע לחופשה בתקופת הריון.

נוסע מתחת לגיל 18 רשאי להפליג בליווי מבוגר (מעל גיל 18) ובאישור הורים.

טיפ אינו כלול במחיר השייט והינו לשיקול דעתו של המפליג. כנהוג באוניות הנופש בעולם, מקובל להשאיר תשר (טיפ) לעובדי צוות המלון המשרת אתכם במסירות רבה בסך 2€ לאדם לכל יום הפלגה.

לא קיים CHANGE באונייה, מומלץ להגיע לאונייה עם סוג המטבע המתאים למדינת היעד.

במהלך ההפלגה נמצא רופא כללי באונייה (השירות בתשלום).

לעיתים, במקרים חריגים, מסיבות שאינן בשליטת חברת מנו ספנות, בין השאר בשל כוח עליון, תאלץ החברה לשנות את מסלולי ההפלגה, הנמלים אותן תפקוד האוניה או את משך השהות בנמלים וזאת במהלך ההפלגה.

שינוי תאריך הפלגה כרוך בדמי ביטול לפי מדיניות הביטול של מנו ספנות בע''מ ובכפוף לחוק הגנת הצרכן.

גודל החדרים הינם כ – 10 מ"ר, חדרי הסוויטות באונייה הינם כ – 15 מ"ר.

הפלגה בחדר עם חלון מעניק לכם נוף לים ומכניס אור יום. שהות בחדר עם חלון תשדרג לכם את חווית השייט.

החלון אינו ניתן לפתיחה. כמו כן קיים מיזוג אוויר בכל חדרי האונייה.

במידה ואתם מעוניינים במיקום מסוים של החדר (אחורית האוניה/מרכז/קדמת האוניה, בהתאם לקטגוריה נבחרת), אנא בחרו שירות זה במהלך ביצוע ההזמנה. דמי שריון מקום שמור לחדר הינו5€  ללילה לחדר.

על מנת להעניק לכם חווית שייט רגועה ומושלמת אנו מציעים חבילת התינוקות המיוחדת, במסגרת החבילה אנו נדאג לציוד הקיפי, הכולל מיטת תינוק, אמבטיה לתינוק, מגבות ושמפו, תפריט אוכל מיוחד לתינוקות ותוכלו ליהנות משירות VIP  בנמל – לעבור בתור מזורז.

השירות ניתן למפליגים בחדר סוויטה בסיפון 7 בלבד.

תינוק מוגדר כנוסע בחדר שגילו לא עולה על שנתיים ביום ההפלגה ומחיר עבור התינוק הוא כמו עבור נוסע רגיל.

ביטול הפלגה ודמי ביטול:

·        על פי חוק הגנת הצרכן תשמ"א - 1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א - 2010:

בכל מקרה של ביטול יחויב הלקוח בדמי ביטול לפי תאריך הביטול ומועד הרכישה. תאריך הביטול יחושב לפי המועד בו נתקבל הביטול בכתב (בפקס, דואר או אימייל במשרדי מנו ספנות בע”מ).

·        אם הביטול התבצע תוך 14 ימים קלנדריים מיום ביצוע העסקה או מיום שליחת מסמך הגילוי ע''י מנו ספנות בע''מ (לפי המאוחר מביניהם), ובלבד שנותרו לפחות 7 ימים שאינם ימי מנוחה טרם מועד ההפלגה - דמי הביטול הינם 100 ₪ או 5%, לנוסע, לפי הנמוך מבניהם.

בכל מקרה אחר:

-         ביטול מעל 30 ימי עסקים לפני מועד ההפלגה:

o       הפלגות 2-5 לילות - דמי ביטול בסך 49 € לנוסע (מבוגר/ילד).

o       הפלגות 7-14 לילות – דמי ביטול בסך 69 € לנוסע (מבוגר/ילד).

-         ביטול בין 19-30 ימי עסקים לפני מועד ההפלגה - 35% ממחיר החבילה.

-         ביטול בין 8-18 ימי עסקים לפני מועד ההפלגה - 50% ממחיר החבילה.

-         ביטול במהלך 7 ימי עסקים לפני מועד ההפלגה - 100% דמי ביטול.

 

·        במקרה של שינוי מועד ההפלגה ע''י הנוסע ו/או החלפת נוסע בנוסע אחר, יחולו דמי הביטול.

·        חברת מנו ספנות בע''מ ממליצה לנוסעים לרכוש ביטוח לנוסעים לחו”ל, ולוודא במועד הרכישה כי הביטוח מכסה ביטול הנסיעה, נזקים למטען ונזקי גוף.

·        בכל מקרה של ביטול, יוחזר הסכום ששולם עבור ההזמנה, בניכוי דמי הביטול, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול.

·        ביצוע הפלגה תלוי למספר הנרשמים.

·        למנו ספנות בע"מ או לבעלי האונייה, הזכות הבלעדית לבטל הפלגה או הפלגות או לשנות את מסלולם או את משך השהות בנמלים משיקולים תפעוליים, טכניים ואחרים .הודעה מתאימה תימסר לנוסעים עם היוודע דבר הביטול. במקרה כזה, יוחזרו ללקוח כל הסכומים ששולמו על ידו למנו ספנות בע"מ ללא תשלום נוסף מעבר לתשלום שבוצע על-ידי הנוסע/לקוח.

anchor

תכנן את ההפלגה שלך

חפש בין כל ההפלגות המדהימות ומצא לך את החופשה המושלמת

חייגו אלינו עכשיו
8288*
ql