מקדימים להזמין הפלגה ומרוויחים בגדול(ru)

מידע קורונה



השתתפות בהפלגה הינה לבעלי תעודת מחוסן/ מחלים קורונה שהונפקה ע"י משרד הבריאות ותקפה בתאריכי ההפלגה.

מסמכים להפלגה:

יש להגיע לנמל בשעה הנקובה בכרטיס ההפלגה ולהצטייד במסמכים הבאים:

  • דרכון בתוקף
  • תו ירוק בתוקף לתאריכי ההפלגה שהופק על ידי משרד הבריאות על בסיס תעודת חיסון או החלמה 
  • יש להציג בדיקת קורונה PCR שבוצעה במעבדה מוכרת עפ"י משרד הבריאות ושבוצעה עד 72 שעות לפני יציאת ההפלגה.
  • אישור כיסוי ביטוח נסיעות לחו"ל לתאריכי ההפלגה (כולל כיסוי קורונה)

*יתכן והנוסעים ידרשו לעבור בדיקת קורונה מהירה בנמל חיפה כחלק מתהליך העליה לאוניה (ללא עלות)

האם ניתן להשתתף בהפלגה ע"י בדיקת קורונה בלבד (ללא תעודת מחוסן/ מחלים):

בכפוף להוראות משרד הבריאות, בשלב זה לא ניתן להצטרף על בסיס בדיקות קורונה בלבד.

            לקוחות ללא תעודת מחוסן/ מחלים יכולים להירשם לרשימת המתנה במוקד הטלפוני שיעדכן ככל וינתנו הוראות מהגורמים הרשמיים בנושא זה.

האם צוות האוניה מחוסן?

כן, צוות האוניה מחוסן בהתאם לדרישות באזורי ההפלגה.

מידע מלא ניתן למצוא  בתקנון החברה

מה תהליך הכניסה/הגעה לישראל?

נוסעי ההפלגה ירדו בנמל חיפה ויעברו תהליך ביקורת גבולות וכניסה לארץ באופן המקובל.

בנוסף,בכפוף לדרישות משרד הבריאות ובדומה לתהליך בנתב"ג, כל הנוסעים מחוייבים לעבור בנמל חיפה בדיקת קורונה PCR (לתשלום ע"י הנוסע ישירות מול הקבלן המבצע בנמל היפורסם בהמשך)

מה קורה במקרה של ביטול ההפלגה לאור הקורונה?

במקרה של ביטול ההפלגה ע"י החברה לאור הקורונה,  יהא הנוסע רשאי לבחור בין קבלת החזר כספי מלא (ללא פיצוי נוסף) לבין דחיית מועד ההפלגה אליה נרשם (בכפוף למחיר ההפלגה החליפית אליה נרשם, ולהטבות שייתכן ויינתנו ע"י החברה בעתיד)

במקרה וההפלגה מתקיימת אך הנוסע מעוניין לבטל, דמי הביטול ישולמו בהתאם לדמי הביטול בתקנון החברה. נזכירכם שיש לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל המכסה דמי ביטול עפ"י תנאי הפוליסה.

 

*המידע בדף זה מתעדכן מעת לעת בהתאם לעדכונים בדרישות הרגולטוריות. יש לבדוק והתעדכן לפני מועד הפלגתך במידע המעודכן ביותר באתר החברה או במוקד הטלפוני.

 

Звоните нам сейчас:
8288*
ql
Часы работы
Офис в Хайфе:
Вс - Чт: 8:00 - 16:00
Пт: Закрыто
Офис в Тель-Авиве:
Звоните нам: *8288
Офис в Ашдоде:
Звоните нам: *8288