מקדימים להזמין הפלגה ומרוויחים בגדול

מידע קורונה



המידע בדף זה מתעדכן מעת לעת בהתאם לעדכונים בדרישות הרגולטוריות. יש לבדוק והתעדכן לפני מועד הפלגתך במידע המעודכן ביותר באתר החברה או במוקד הטלפוני.

עדכון אחרון בתאריך 17/5/2022

מסמכים חובה להפלגה: 

יש להגיע לנמל בשעה הנקובה בכרטיס ההפלגה ולהצטייד בכל המסמכים הבאים:

      1. תעודת קורונה שהופקה על ידי משרד הבריאות:

ניתן להנפיק את התעודה שלכם בכתובת : https://corona.health.gov.il/green-pass/

  • על בסיס החלמה (עד 6 חודשים מיום ההחלמה)
  • על בסיס חיסון: ללא הגבלת תוקף למקבלי מנת חיסון שלישית או רביעית או עד 9 חודשים מיום החיסון השני

* ילדים לפני גיל 12 יכולים להשתתף בהפלגה ללא הצגת תעודת מחוסן / מחלים. ייתכן וידרשו לבצע בדיקות קורונה (על חשבון הנוסע ובנוסף לאמור במסמך זה) עפ"י הדרישות שיפורסמו בסמוך להפלגה.

      2. בדיקות קורונה (עם תוצאה שלילית) נכון לכעת נדרשות הבדיקות הבאות: 

לעליית נוסעים להפלגה:

בדיקת אנטיגן מוסדית שבוצעה 24 שעות לפני ההפלגה או PCR שבוצעה עד 72 שעות לפני ההפלגה

בדיקות מוסדית הינה ע"י גורם מוסמך רשמי. יש להגיע עם האישור הנ"ל לנמל.

בהגעה חזרה לישראל:

בהפלגות שיוצאות החל מ 19/5/2022 - הנוסעים לא ידרשו לבדיקת PCR בהגעה חזרה לישראל-נמל חיפה.

*בדיקות לפני ואחרי ההפלגה הינם בהתאם לדרישות משרד הבריאות בארץ /מדינות היעד / מפעיל האוניה כפי שיפורסם בסמוך להפלגה

      3. יש להציג אישור על מילוי טופס הצהרת יציאה מישראל (יש למלא מראש באתר משרד הבריאות)

הפלגות 3 לילות- אין צורך במילוי הטופס

הפלגות 4 לילות ויותר- יש צורך במילוי הטופס

הטופס הינו בלינק הבא: https://corona.health.gov.il/flights/

* בעת מילוי הטופס - תחת "מס' קורז" יש להקליד את תאריך ההפלגה. לדוגמא: 12052022

      4. אישור כיסוי ביטוח נסיעות לחו"ל לתאריכי ההפלגה (כולל כיסוי קורונה)

 

      5. דרכון בתוקף ל-6 חודשים מיום ההפלגה

 

 

האם ניתן להשתתף בהפלגה ע"י בדיקת קורונה בלבד (ללא תעודת מחוסן/ מחלים):

בכפוף להוראות של הרשויות הרלוונטיות, בשלב זה לא ניתן להצטרף על בסיס בדיקות קורונה בלבד.

לקוחות (בגיל 12 ומעלה) ללא תעודת מחוסן/ מחלים יכולים להירשם לרשימת המתנה במוקד הטלפוני שיעדכן ככל וינתנו הוראות מהגורמים הרשמיים בנושא זה.

מה תהליך הכניסה/הגעה לישראל?

נוסעי ההפלגה ירדו בנמל חיפה ויעברו תהליך ביקורת גבולות וכניסה לארץ באופן המקובל.

בדיקות קורונה לפני ואחרי ההפלגה בהתאם לדרישות  של הרשויות הרלוונטיות כפי שיפורסם בסמוך להפלגה במפרט מעלה.

מה קורה במקרה של ביטול ההפלגה לאור הקורונה?

במקרה של ביטול ההפלגה ע"י החברה לאור הקורונה,  יהא הנוסע רשאי לבחור בין קבלת החזר כספי מלא (ללא פיצוי נוסף) לבין דחיית מועד ההפלגה אליה נרשם (בכפוף למחיר ההפלגה החליפית אליה נרשם, ולהטבות שייתכן ויינתנו ע"י החברה בעתיד)

במקרה וההפלגה מתקיימת אך הנוסע מעוניין לבטל, דמי הביטול ישולמו בהתאם לדמי הביטול בתקנון החברה. נזכירכם שיש לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל המכסה דמי ביטול עפ"י תנאי הפוליסה.

האם צוות האוניה מחוסן?

כן, צוות האוניה מחוסן בהתאם לדרישות באזורי ההפלגה.

מידע מלא ניתן למצוא  בתקנון החברה

*המידע בדף זה מתעדכן מעת לעת בהתאם לעדכונים בדרישות הרגולטוריות. יש לבדוק והתעדכן לפני מועד הפלגתך במידע המעודכן ביותר באתר החברה או במוקד הטלפוני.

חייגו אלינו עכשיו
8288*
ql
שעות פתיחה
סניף חיפה:
א' עד ה': 16:00 - 8:00
ו': סגור
סניף תל-אביב:
חייגו אלינו: *8288
סניף אשדוד:
חייגו אלינו: *8288